아는 형님(Knowing bros) 208회 예고편

Dipublikasikan tanggal 30 Nov 2019
이번 엑소 앨범 핵심 콘셉트인 흑화한 ′X-EXO′
엑소 안의 거친 자아는 언제 튀어나올지 몰라♨
거친 자아 말고 댄스 자아 데려온 엑소!
예능 자아까지 폭발↗
(팬티 안에 두 글자...?)
예능 자아 vs 아이돌 자아, 승리할 자아는 과연?
매주 토요일 밤 9시 <아는 형님> 놓치지 마세요!

Komentar

  • I'm so dead to baekhyun and kai 😂😂😂 kai looking down while saying "Inside the Panties" was hilarious @0:58 😂😂😂

  • Where do they air the full episode???

  • 근데 멤버 몇명이 빠진이유가 있나요?

  • Soft pink hair suits Chanyeol very well

  • i'm so EXITEDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Two words in panti its soooo cute when looking down

  • Baekhyun soooooo awesome in every show Its making the show fantastic

  • Exo.l keep streaming for mv fighting

  • Iwish D.O and xiumin here Them will laughing sooo much Im miss them

  • dont you think its important to have subtitles for international fans

  • Chanyeol he was shock . Oh my god

  • I can't wait to see our legend

  • Two words in under wear Ohhhhhh my god kai always happens that to him Sooo cute

  • Sudah tayang belom ya?

  • Really EXO only band in every time them coming to any program its making him soooo awesome

  • I need eng sub 😢

  • Petition To Invite G-Idle on Knowing Brothers

  • tonight 9pm!!

  • tonight 9pm kst

  • Ngkak nya aku 🤣

  • 펜티 않에 두 글자 고....땡인데

  • Full pleaaaseee!

  • Sub indo please

  • 카이 레전드...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • 팬티 안에 두글자 ㅋㅋㅋㅋ

  • 종인앜ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • Where is the full one?

  • All jokes aside, what is inside a padding anyways? Is the answer feathers?? wtf

  • So cute

  • 😂😍😂😍😂😍😂😍😂

  • Iam view only for EXO😂

  • Amazing babys

  • Omf Sehun and Chanyeol died from laughing too much

  • i bet kyung hoon loved kai's comment

  • please dont make exo play whisper challange or it will be mess up HAHAHA

  • CAN'T WAIT FOR TONIGHT AAHHHHHHH

  • Exo ❤️🥺

  • Ya quiero verlo😻

  • jongin and his two words in the panties hahaha i can't wait for tomorrow

  • JongIn reactions are hilarious and damn cute when playing this game.